Akciós termékek

4 200,00 Ft
Készleten

Legnépszerűbbek

5 800,00 Ft
Készleten
6 000,00 Ft
Készleten
1 600,00 Ft
Készleten

Szavazás

Hogyan értékeli az egészségünkre?

Kiváló 3% 14% Szörnyű 20% Teljes katasztrófa 62%

 

 

 

 

 

 

 


Vásárlási feltételek
Általános információk

Hol lehet vásárolni az MMS cseppek?

 

Iratkozzon fel

Ha regisztrálsz, kapsz:

Legalább 2% kedvezmény a rendelések 
Kényelmes vásárlás egyéb termékek (nem kell, hogy töltse ki a megrendelőlapot).

Hogyan vásároljon?

1. Jelentkezzen be a rendszerbe (nem kötelező).

2. Válassza ki a kívánt terméket.

3. Ha érdekel ez a termék, adja meg a mennyiséget, és kattintson a "buy". Így kiválaszthatja és kosarába egyéb termékek.

4. A befejezéshez vásárlás, kattintson a bevásárlókosár ikonra a felső navigációs menü, vagy a"Kosár tartalma".

5. Kapsz hozzáférést a tartalmát a bevásárlókosár, ahol is feliratkozni vagy módosíthatja a termékek számát. A módosítások lépnek érvénybe, ha rákattint a "Újratervezés". Ha meg van elégedve a kiválasztás, kattintson a "Megrendelés".

6. Válassza ki a közlekedési módot Delivery - Magyarország 1000 Ft, Románia 1900 Ft, és az EU (Szállítás EU) 2900 Ft, és válassza ki a fizetési módot utánvét, paypal.

7. Áttekintése után a megrendelés nyomja meg a "Megrendelés".


8. Befejezése után a szállítási címet az e-mail azonnal küldött egy elismervényt és megbízások feldolgozását.

9. Az áru kerül kiküldésre beérkezése után azonnal a sorrendben. 
Szállítási szállított áru futárral GLS (General Logistics Systems), aki felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon a célállomáson.

10. Szállítási zajlik 1-2 munkanap.

 

 

Telefonos elérhetőség

 

A GLS ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 7.00 – 20.00 között érhető el. 

Telefonszám: +36 1 802 0265 *

 

 

 

GFG SERVICES KFT

Cégjegyzékszám: 47 518 871

Adószám: 2024064493

Szakasz: Sro, Fájl 94.160 / B, OS BA1

 

 

Všeobecná úverová banka, a.s. (SUBA)
Mlynské nivy 1

829 90 Bratislava 25 

Bank kód: 0200
Megnevezés Bank: SUBA
SWIFT kód: SUBASKBX

IBAN: SK49 0200 0000 0033 5166 9359

BIC / SWIFT: SUBASKBX

E-mail: info@gfg.sk, gfg@gfg.sk

 

Általános szerződési feltételek

1. Általános

Ezek a feltételek szabályozzák a jogait és kötelezettségeit a felek a kötöttek értékesítési szerződést a vevő és az eladó, a cél az, ami az adásvételi kínált termékek a honlapon az e-kereskedelem eladó. Vásároljon online áruház http://www.eshop-gyorsan.hu/mmscseppek  lehet természetes és jogi személyek korlátozás nélkül, feltéve, hogy követni fogja a következő általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF). Ügyfél ad megrendelést küld árut elektronikus megállapodást GTC.

 

Eladó:

GFG KFT Wolkrova 11, 851 01 Bratislava
A cég bejegyezve a cégbíróságon Kerületi Bíróság Bratislava I szakasz: Sro, Helyezze No .: 94160 / B
Cégjegyzékszám: 47 518 871
Adószám: 2024064493


Vevő:

Természetes vagy jogi személy, az elektronikus érdekében lépett üzleti kapcsolatba az eladóval.

 

Termék:

Minden termék és szolgáltatás, hogy a jelenleg kínált vyliecsa.sk vagy készült termékek az adott követelményeket a vevő kifejezetten alapján megrendelt vevő előírásoknak.

2. Megrendelés és szerződéskötés

Az adásvételi szerződés a távollévők között kötött szerződés az elektronikus megrendelést. Ha az eladó és a vevő köt vételi szerződés, amelyben megállapodnak feltételek eltérnek az ÁSZF rendelkezései az adásvételi megállapodás elsőbbséget élveznek az általános szerződési feltételeket.

A feltétel az elektronikus megrendelőlap igaz és teljes feltöltését adatok:

Vevő elérhetőségét: név, név, és telephelye vagy lakóhelye a vevő HÉA-nyilvántartási számát és adószámát a vevő, kivéve, ha a hozzáadottértékadó-nyilvántartásban telefon-és e-mail,

Tárgya a megrendelés: (áruk típus, jelentett az árlistában e-kereskedelem), valamint az áru ára, a szükséges mennyiségű áruk, a fizetés módját választott áruszállításra és címét áruszállítás.

Elfogadott elektronikus rendelés: tekinthető javaslatot ezt a szerződést. Alapján a megfelelően kitöltött átutalási megbízás vevő az eladónak, hogy ellenőrizze azt. Rendelés után ellenőrzés és a feldolgozás a felek között tekinthető kötelező.

3. Fizetési feltételek

A vevő köteles a vételárat, beleértve a szállítási költség az áru kínált fizetési módszerek sorrendben: készpénzben készpénzben a szállítás, hitelkártyával online, vagy átutalással az eladó számlájára SK49 0200 0000 0033 5166 9359 tartotta az Általános Hitelbank , mivel (SUBA).

Az áruk ára határozza meg az aktuális árlista. Az Eladó vállalja, hogy az árut a vevő az ár érvényes a megrendeléskor.

Kedvezményes árak az áruk egyértelműen jelölt "akció". Érvényességét kedvezményes áron a készlet tart, vagy meghatározott időszakban lágy ár.

4. Szállítási feltételek

A megrendelt árut meg kell küldeni a vevő választott útvonal.

Az eladó szállítja az árut, hogy a figyelmet a vevő a lehető leggyorsabban, általában 48 órán belül a megrendelés.

Ha az eladó nem tudja teljesíteni az összes megrendelt árut a vevő a megállapodás szerinti időben értesíti az eladónak hogy ezt az ügyet a lehető leghamarabb, és értesítse a vevő ő várt rendelt áruk leszállítása vagy fog javasolni alternatív termékértékesítés.

A szállítás a megrendelt áru, az eladó felszámított szállítási költségek összege függ a kiválasztott szállítási módot (szállítás módja Magyarország 1.000 Ft, a közlekedési mód a Romania 1.900 Ft, EÚ (Shipping to EU) 2.900 Ft.

 

Az eladó köteles az árut teljesül átadja a vevő a megállapodás szerinti teljesítés helye vagy a pillanat az átruházás, a hordozó (hajózási szolgáltatás) a cél.

5. Rendelések lemondása az eladó

Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a rendelés, vagy annak egy részét, ha az áru már nem gyártott vagy szállított. Abban az esetben, ha ez megtörténik, az eladó azonnal lépjen kapcsolatba a vevő az, hogyan kell eljárni. Abban az esetben, ha a vevő kifizette egy részét vagy teljes összegét a vételár, majd megfelelő összeget át vissza a számla 15 naptári napon belül.

6. Rendelések lemondása a vevő

A vevő joga, hogy megszünteti a megrendelés indoklás nélkül bármikor, mielőtt a kötelező visszaigazolás és a szállítás. Ha az áruk értékesítésére kizárólag az interneten keresztül, e-kereskedelem vásárlók - fogyasztó jogosult, indoklás nélkül, hogy megszünteti a szerződést követő hét munkanapon belül a termék átvételét.

A költségeket a visszatérő áruk a vevőt terheli, amely köteles végrehajtásának biztosítása sértetlen és használatlan termékek a cég. Az elállási jog nem rendelkezik a vevő, amikor a termékek "rendelni", illetve a megrendelt árut a különleges megrendeléseket.

Ha a visszatérésének feltételeit vevő visszafizetésre kerül a kifizetett összeget, az áru 15 munkanapon napjától visszavonás. Do visszatérített összeg nem tartalmazza az ár áruszállítás az eladó.

Lemondás esetén a visszaigazolt megrendelések a vevő felelős a kárért, felmerült az eladó tárgyalások abban az esetben, kapcsolatban megszerzésében áruk már igazolható költségeket az eladó. Szerződéses lemondási díj értéke 10%, min. 1000 Ft. Mindazonáltal.

Abban az esetben, ha a hiba az áru vagy a visszatérő áru a vevő - fogyasztó határidőt követő 7 nap, vagy visszatérését áru a vevő által - jogi személy, ha a visszatérő már elfogadta az eladó, a vásárlási összeg levonásra kerül törlési díj 10%, min. 1000 Ft. Mindazonáltal. Szállítási költség ellátás nem küldjük vissza. Legkésőbb 15 munkanapon belül fogja ezt az összeget a visszaküldött áru küldeni a vevő a saját bankszámlájára.

Eladó feltételezi visszaküldött áru keresztül csomagküldő szolgálat. Vevő visszaküldött áru köteles elküldeni áruk formájában rendes vagy ajánlott levélben vagy kereskedelmi csomag szállítmányozási cég, hogy foglalkozzon az eladó.

7. Jótállás, reklamáció, visszatérítés vagy árucsere

A jótállási idő a termék 24 hónap a vásárlás napjától. Igény csak eredeti vásárolt áruk az eladó.

A panaszt az áru, a vevő köteles, valamint a hibás árut, hogy küldjön az eladónak egy aláírt kérelmet a panasz, amely ismerteti a hiba, hiányosság. A reklamációt, meg kell, hogy küldjön egy példányt a számla, amelyen a termékeket beszerezték. Merchandise teljesnek kell lennie, kiegészítőkkel, eredeti és sértetlen csomagolásban. Panasz megoldódott azonnal, a bonyolultabb esetekben 30 napon belül a termék átvételét állította az eladó.

A jótállási idő az áru megszűnik abban az esetben, a hiba történt helytelen kezelése, mechanikai sérülés, üzemeltetés, tárolás nem megfelelő körülmények között vagy zavarni a termék. Ez a garancia nem mentesíti a hibás termékek által okozott természeti katasztrófák.

8. Adatvédelem

A vevő azt állítja, a regisztrációs adatokat szükséges az azonosításhoz szükséges az elektronikus kereskedelem, mely lehetővé teszi, hogy konvertálni a szükséges számviteli tranzakciók előkészítése adózási dokumentumok és az árut keresztül a szállító az eladó.

Eladó vállalja, hogy a vásárló a kezelt személyes adatok és megfelelően kezelik a vonatkozó jogszabályoknak, és gyűjtsük azokat csak a fenti célra. Segítségével egy online áruház vevő vállalja, hogy gyűjtsön és használjon információkat róla és a vásárlások a fent meghatározott feltételek.

9. Záró rendelkezések

Vevő tudomásul veszi és elfogadja, hogy a jogok és kötelezettségek között az eladó és a vevő Ezen általános üzleti feltételek VOP által szabályozott törvények és rendeletek, a Szlovák Köztársaság. Kérdésekben, amelyeket nem lehet megoldani ezeket a feltételeket ÁSZF kell alkalmazni a vonatkozó rendelkezéseit a Polgári Törvénykönyv és a Kereskedelmi Törvénykönyv.

Vevő küldött megerősíti, hogy ezek az általános feltételek az eladó megértette, ismeri azok tartalmát és teljes mértékben egyetért velük.

 

Hol lehet vásárolni az MMS cseppek?

Iratkozzon fel

Ha regisztrálsz, kapsz:

Legalább 2% kedvezmény a rendelések
Kényelmes vásárlás egyéb termékek (nem kell, hogy töltse ki a megrendelőlapot).

Hogyan vásároljon?

1. Jelentkezzen be a rendszerbe (nem kötelező).

2. Válassza ki a kívánt terméket.

3. Ha érdekel ez a termék, adja meg a mennyiséget, és kattintson a "buy". Így kiválaszthatja és kosarába egyéb termékek.

4. A befejezéshez vásárlás, kattintson a bevásárlókosár ikonra a felső navigációs menü, vagy a "Kosár tartalma".

5. Kapsz hozzáférést a tartalmát a bevásárlókosár, ahol is feliratkozni vagy módosíthatja a termékek számát. A módosítások lépnek érvénybe, ha rákattint a "Újratervezés". Ha meg van elégedve a kiválasztás, kattintson a "Megrendelés".

6. Válassza ki a közlekedési módot Delivery - Magyarország 1000 Ft, Románia 1900 Ft, és az EU (Szállítás EU) 2900 Ft, és válassza ki a fizetési módot utánvét, paypal.

7. Áttekintése után a megrendelés nyomja meg a "Megrendelés".


8. Befejezése után a szállítási címet az e-mail azonnal küldött egy elismervényt és megbízások feldolgozását.

9. Az áru kerül kiküldésre beérkezése után azonnal a sorrendben.
Szállítási szállított áru futárral GLS (General Logistics Systems), aki felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon a célállomáson.

10. Szállítási zajlik 1-2 munkanap.


A GLS ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 7.00 – 20.00 között érhető el. 

Telefonszám: +36 1 802 0265 *

 

 

ZTY5NW